Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021

Σοπέν.

κάνω κύκλους γύρω από το κεφάλι του μου παίζει Σοπέν τα δάχτυλα του είναι μακριά και έχουν σοβαρό θράσος ζούμε μαζί σε ενα μαγικό δάσος γεμάτο μαγικά κόλπα ταστεία μας κοινά ο έρωτας μας χωρίς κενά λέει σώπα τώρα που με βρήκες θα πάνε όλα όπως πρέπει έχουμε μια ροπή προς το παράλογο μα ό,τι λέω γω το πιάνει και ό,τι μου λέει το χω σκεφτεί μου τραβάει το αφτί και γω ανασαίνω πιο βαθιά φιλιόμαστε στα σκαλιά φιλιόμαστε πάνω σε ένα μαύρο άλογο φιλιόμαστε ανάσκελα φιλιόμαστε στις μύτες στα στόματα στα νύχια πάνω στο κρεβάτι μας και από κάτω ξεχασμένοι αναπτήρες μέσα στα μαξιλάρια Αβάνα κλαμπ Σοπέν πάλι σώπα σκέφτομαι η τύχη μου κρέμεται από μια σιδερένια κλωστή Σοπέν και εντωμεταξύ τα μαλλιά του είναι μακριά και τολμηρά κάτω από το κράνος τα μυαλά του είναι μακριά και παράτολμα χωρίς κανένα κράνος πάνω στο μαύρο άλογο Κρόνος Αμοργός πέντε μηδέν Σοπέν Σοπέν Σοπέν Μπιλ Έβανς Σοπέν στη ρεβάνς δώρο από το πεπρωμένο μου ένας νεαρός Ινδιάνος ο γιος του αρχηγού του αφηγούμαι ξανά και ξανά το μέλλον μάλλον χωρίς κανέναν παρελθοντολαγνικό άλλον Σοπέν Σοπέν Σοπέν ντο ρε μι θα τον φας ολ κυλιόμαστε στο πάτωμα στο ρεφρέν τρώμε τοστς μετά κυλιόμαστε στο ταβάνι είναι ο νεαρός αρχηγός της φυλής το φιλί του μυρίζει μύρτιλα και χυμό πορτοκάλι ο ερμαν εσσε θα μου τον φέρει μέχρι το ξωκκλήσι του δάσους θα φοράει κοτλέ και γω λουλούδια στα μαλλιά άστατα τα ρούχα στα πατώματα βγαλμένα πολυδιάστατα φιλιά στη σφαίρα του χρόνου αυτό το τελευταίο κατεβατό μανιακό καλύτερα στίχοι στοίχημα κερδισμένο με τον ήλιο με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο ό,τι ψάχνεις

σε ψάχνει.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου