Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Μέρη για να ζεις.



Τα σπίτια είναι άνθρωποι

που ζούμε μέσα τους 

για κάποιους μήνες, 

ίσως για κάποια χρόνια.

Συνήθως το πληρώνουμε πανάκριβα,

ή μερικές φορές 

αναγκαστικά συγκατοικούμε

άλλος να σβήνει τα φώτα το βράδυ

άλλος να κάνει την λάντζα το πρωί.

Έχω αλλάξει τόσα σπίτια

και κάποια τα έχω παντελώς ξεχάσει

δεν θυμάμαι ούτε διεύθυνση

ούτε καν την διαρρύθμιση,

σπίτια που έφυγα νύχτα 

σπίτια που άφησα την πόρτα ανοιχτή,

σπίτια που παράτησα το στερεοφωνικό και τις αφίσες.

μέρη για να ζεις

χωρίς συμβόλαιο

μέρη που υποκλήθηκαν

στην μόδα του ερ μπι εν μπι, 

μέρη για να μεγαλώνεις.

Τα σπίτια είναι άνθρωποι

που νοικιάσαμε για λίγο ή πολύ,

που μπήκαν άλλοι για να μείνουν

και φυσικά 

άλλοι μετακόμισαν σε εμάς.

Το σπίτι μου είναι μικρό

μα διαυγές και φωτεινό,

το αγαπημένο μου ως τώρα.

Ένα αυθαίρετο στην Αμοργό

που δεν κλειδώνω την πόρτα 

όταν φεύγω και

που όταν κοντοστέκομαι 

μπροστά από το παράθυρο

θα έλεγε κανείς

ο αέρας μου κουνάει τα μαλλιά

και πάει.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου