Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

πράγματα που έμαθα αυτό το καλοκαίρι.

πράγματα που έμαθα αυτό το καλοκαίρι 

πώς να μη χάνω την ψυχραιμία μου και πώς να χάνω τη ψυχραιμία μου πανεύκολα 

πως ο νοτιάς είναι ο αγαπημένος μου άνεμος, αλλά μου ξυπνά τις αλλεργίες 

πως ο βοριάς μου ξυπνά τη φαρυγγίτιδα και το πιο συχνό βοριάς είναι που φυσάει

πως το σκυλί αγαπά το αγόρι μου πιο πολύ αλλά τις νύχτες ψάχνει εμένα 

να φτιάχνω γεμιστά καλύτερα από όλους και να τα τρώω όλα μόνη μου με άδεια ψυχολογία

να υπερχαμογελάω δευτερόλεπτα μετά από μεγάλα κλάματα χωρίς όμως να χρειάζομαι λίθιο απλά με κάποιο ηλίθιο αστείο

να μαυρίζω από τον ήλιο με την ίδια ευκολία που χλωμιάζω από το φεγγάρι

να φτιάχνω Κοσμοπόλιταν λες και δουλεύω Μανχάταν, να βάζω ρακί λες και δουλεύω στου ψυρρή

πως οι λάμπες στο νησί αλλάζουν μόνο το καλοκαίρι για να μετράμε τους τουρίστες και σβήνουν τον χειμώνα για να προσπερνάμε τους ντόπιους 

πως κουράζομαι πιο εύκολα από όλους αλλά αντέχω περισσότερο από τον καθένα

να αγαπώ ανιδιοτελώς και να τα θέλω όλα δικά μου

να μετράω τα αστέρια και να τα βγάζω σωστά, να μετράω το ταμείο και να μου βγαίνει λάθος 

πως έμαθα αρκετά καλύτερα εμένα κάνοντας διαρκώς πράγματα που δε μου αρέσουν, πιστεύοντας πως μια ημέρα η μπίλια θα πέσει στον αριθμο που τα έχω τζογάρει όλα για όλα κι ας είχα λίγα να τζογάρω εξαρχής

πως σημασία δεν έχει πόσες πόρτες έχουν οι καρδιές τον ανθρώπων για να μπεις, αλλά πόσα παράθυρα έχουν για να σαρέσει να είσαι εκεί, αφού μπεις 

πως με λίγο καλοκαίρι λίγο φθινόπωρο λίγο χειμώνα λίγο ανοιξη η ζωή περνάει τρέχοντας, αλλά οι εποχές του εαυτού κάθε φορά τραχεύουν σαν το χέρι της κυρίας γιαγιάς Ελένης που τη βοήθησα προχθές να πάει τα ψώνια της στο σπίτι και μέσα στη σακούλα είχε κιτ κατ και σερβιέτες. 








1 σχόλιο:

  1. "πως σημασία δεν έχει πόσες πόρτες έχουν οι καρδιές τον ανθρώπων για να μπεις, αλλά πόσα παράθυρα έχουν για να σαρέσει να είσαι εκεί, αφού μπεις "

    Το νησί σου 'χει κάνει καλό. Χαίρομαι για σένα Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή