Σάββατο 10 Μαΐου 2014

sure ρεαλισμός ΙΙ.




Ο κόσμος είναι μεγάλος,σκληρός και απερίσκεπτος.
Κάτσε να δεις τι μου θυμίζει…

~

Τα ραδιόφωνα μιλάνε για ένα πάντα
που έχει πάντα μαύρους κύκλους.
Αν είναι έτσι σκέφτομαι να πάω εγώ,
μπορεί και να τους κάνω.

~

Αν η ζωή μας ήταν σαν τα σχολικά μας διαγωνίσματα
θα ήμουν βαμμένη ολόκληρη με κόκκινο στυλό.

~

Τώρα που γεμίσαμε με έξυπνα κινητά,
οι ηλίθιοι άνθρωποι πολλαπλασιάστηκαν.

~

Σε ακούω απλά έχω πρόβλημα συγκεντρώσης,
δεν είναι τίποτα,
ωραία πεταλούδα.

~

Όλα όσα γράφω απευθύνονται σε μένα,
εκτός από εκείνα που απευθύνονται σε άλλους.

~

Επιτέλους καλοκαίρι,
πολύ μου έλειψαν τα κουνούπια και ο ιδρώτας.

~

Όταν έχω πονοκέφαλο
σου χτυπάω την πόρτα μέχρι να πονέσει το χέρι μου.
Ομοιοπαθητική λέγεται.

~

Τα χαρτονομίσματα φτιάχνουν,
τις πιο μυτερές σαΐτες.

~

Ωραίος άντρας ο Χριστός
αλλά ποτέ δε μ'άρεσε η μέταλ.

~

Όταν μου ανοίγεις τα πόδια,
μου κλείνεις ταυτόχρονα τα μάτια.

~

Δε μπορώ να καταλάβω,
με πιο δικαίωμα μου φέρεσαι έτσι.
Έχω αρχίσει να πιστεύω,
πως μάλλον είναι αυτό που σου'δωσα.

~

Φίλα με 
και άσε τα αστέρια,αν ήθελα
να τα κοιτάζω,
θα γινόμουν αστροναύτης.


~

Η απόσταση μεταξύ του "μου" και του "έλειψες"
είναι ένα κενό,
γεμάτο κάμποσα εκατομμύρια φιλιά.

~

Έλα να λερώσουμε τα ρούχα μας,
ίσως έτσι βρούμε μια καλή δικαιολογία
για να τα βγάλουμε.

~

Έχω τόσες καλές ιδέες,
που αναγκάζομαι να τις ξεχνάω
για να κάνω χώρο στις επόμενες.

~

Ένας φίλος μου λέει να μη πίνω αλκοόλ.
Κάθε φορά που μεθάω,
θυμάμαι τη συμβουλή του.

~

Θα σου μιλήσω με ειλικρίνεια
μόνο αν με αφήνεις τα κοιτάω το πάτωμα.

~

Οι μηχανές δε σκοτώνουν,
οι οδηγοί είναι αυτοί που πεθαίνουν.

~

Αναγκαστικά αναγκάστηκα,
οικειοθελώς να τα παρατήσω.

~

Το κρασί κάνει για δύο
κι εσύ μου θέλεις τρίο.

~

Εγώ σου λέω πως πεινάω για σένα,
κι εσύ για να με ανακουφίσεις μου απαντάς
πως τα παιδάκια στην Αφρική δεν έχουνε να φάνε.

~

~

Μέχρι την επόμενη φορά που θα βρεθούμε
τα μαλλιά μας θα έχουνε μακρύνει

και η καύλα μας θα έχει μεγαλώσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου