Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Σκληρή πυρηνικότητα

οι σκληροπυρηνικοί άνθρωποι λένε πως είναι οι αδιάλλακτοι
οι κάθετοι και δυναμικοί

με έναν τρόπο ναι
τους βλέπω γύρω μου
αλλά περισσότερο στη ζωή μου μέσα
ο διαχωρισμός των ανθρώπων με τους οποίους συναναστρέφομαι
δεν είναι οι νωχελικοί και οι σκληροπυρηνικοί
όλως τυχαίως οι πρώτοι με συναντάνε και φεύγουν από μόνοι τους.
η μεγάλη μου κατηγοριοποίηση έγκειται
στους σκληρούς και στους πυρηνικούς.

ωραίοι οι σκληροί
έχουν έναν κυνισμό που τους βοηθάει να επιβιώνουν
επικίνδυνοι οι πυρηνικοί
έχουν μια ενέργεια που όταν εκδηλώνεται
είναι η πιο θανατηφόρα
μπαμ και κάτω κάτι σαν
πουτάνα όλα

ο πυρήνας κρύβει μέσα του όλα τα μυστικά
και όλα αυτά για να τα αντέξεις πρέπει να είσαι σκληρός
γι αυτό και είναι άμεσα συνδεδεμένες οι δυο αυτές λέξεις

γαμώτο όμως
οι βουτυρομπεμπεδες κυριάρχησαν το πλανήτη
τώρα πια ούτε σκληροί ούτε πυρηνικοί
μόνο ρομπότ
όχι
όχι στα ρομπότ
πες το ποίημα

είμαι ένας αστροναύτης στο πλανήτη σας
είμαι το χέρι σου που το τσίμπησε κουνούπι
είμαι η ούπα που χρειάζεσαι
για να βάλεις τη βίδα που σου λάσκαρε
είμαι η Κυριακή που δεν ήλπιζε στη δευτέρα 
είμαι η δεύτερη που θαθελε να είναι η πρώτη.

δεν είμαι τίποτα
είμαι τα ποτά που ήπιες,μέθυσες και έφαγες σούπα το πρωί
είμαι η γροθιά που έριξες στο τοίχο νευριασμένος
είμαι αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω
αυτό που είμαι τώρα

πες το ποίημα
πες το με σκληρά λόγια
μέσω πυρηνικής φυσικής
πες το να γεμίσει ο πλανήτης με πολλαπλάσια της Χιροσίμα
η τερατογέννηση
δεν είναι δυο κεφάλια και τρία χέρια

είναι το μυαλό που ήδη κουβαλάν στους δρόμους
άνθρωποι σκληροπυρηνικοί
σαν αυτούς και εκείνους
σαν εσένα
και μένα.





1 σχόλιο:

  1. I have this new program, see.

    Because my powers of influence
    are so meager in this sublunar world of ours,
    I try to limit the people I can disappoint.

    And I make sure to know the difference
    between my obligations and somebody else’s.

    Αυτοί είναι οι σκληροπυρηνικοί,οι υπόλοιποι απλά πλανώνται σε ένα αχανές χάος ψευδαισθήσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή