Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

γάτες και νιπτήρες.

πήγα στον νιπτήρα και έπλυνα τη μούρη μου
μαλακίες περιττές κινήσεις
το ξενύχτι έχει διεισδύσει μέσα στους πόρους
κι εγώ έχω πορωθεί με το ξενύχτι

οι γατες καυλωνουνε εξω απο το παράθυρο
και ουρλιάζουν

τα νεύρα μου σήμερα
ειναι αυξημενα
τακουω και τα λεω μόνη μου
σεμένα

μαλάκα αποκλείεται αυτές ναναι γάτες
σίγουρα ειναι οργασμός

νοιωθω ενα μουδιασμα
στο κεφάλι μου μέσα

δε ξερω τι μου γίνεται λέω
δε ξερω τι μου γίνεται ρε ξαναλέω
ξέρεις 
τέτοια απο εκείνα τα ετσι
που λεμε δυνατά για να τ ακουσουμεστω

στον δρόμο το νιαούρισμα έσβησε
μπορεί ναταν γάτα
μπορεί να ηταν γυναίκα

αλλά μπορεί ναταν και το κεφάλι μου

τηλέφωνο πάλι 
ελα είμαι εκει πάω
σφηνάκια δυο
δε πινω ξίδια τακοψα μεγάλε
ελα ρε που τα κοψες

κατάλαβες; τους λέω δε πίνω ξίδια
δε με πιστεύουνε βάζουν σφηνάκια
και μετα εγώ αναγκάζομαι να τα πιω
για να μην είμαι κιαγενής

γυρνάω και οι γάτες 
έχουν εκσεφτονιστει τελείως
το ζουν μπροντγουευ

πήγα στο νιπτήρα κι έπλυνα τη μούρη μου
ευτυχώς σκέφτηκα
που δεν ήταν στο μυαλό μου όλο αυτό
και για μια στιγμή
έκανα να τις ακούσω

μπα
γυναίκα είναι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου