Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

χχχ


1

μη μιλάς με λέξεις που χουν πολλά φωνήεντα.
ανοίγει συχνά το στόμα σου
κι εγώ γκαβλώνω εύκολα.

2

μαρέσουν πολλές ξένες γλώσσες.
αλλά η δικιά σου είναι η καλύτερη.

3

είναι που κάνω σεξ μαζί σου
και κάθε που πιάνω στυλό
είμαι σεξ αψη.

4

το μουνί λέγεται και αιδοίο
γιατί μάλλον
Ε ακόμα και να είχα
ΔΥΟ θα σου δινα και το δεύτερο.

5

Ε όταν με ρωτα yes
κάναμε σεξ
τώρα που σεξ eror
κάνουμε έρωτα

6

λες πως είσαι οπτικός τύπος
μα αν σου κλείσω τα μάτια
θα τελειώσεις στο 5λεπτο.
είναι που λες πως ξέρεις τι σαρέσει
και σαρέσει αυτό που δεν ξέρεις.

7

μαρέσει να ξυπνάμε και να κάνουμε σεξ
μου πάει η μέρα μετά
γαμιώντας

8

στο σεξ
αν δεν έχεις διάθεση
παίρνεις τη πιο βολική θέση.
αν πάλι θες να κάνεις επανάσταση
δεν έχει κανένα νόημα η στάση.

9

δε σαρεσει να πηδιόμαστε στο πλάι
αλλά είμαι σίγουρη πως
αν στο φέρω από το πλάι
πίστεψε με θα συμβεί.

10

μπορώ να γράφω ένα καρο σεξουαλικά πράγματα.
το καλύτερο είναι πως
μπορώ και να τα κάνω.

11

μαρέσουν οι γκριμάτσες σου ενώ γαμιόμαστε
οι πιο γαμάτες
είναι αυτές που δε καταλαβαίνεις οτι κάνεις.

12

άκουσα ένα φίλο σου να σου λέει
πως δεν είμαι όμορφη
αλλά σίγουρα γοητευτική.
μαλακίες
απλά δε μέχει δει να χύνω.




καιτραγούδι










2 σχόλια: