Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Κάλλος τον χειμώνα.

ξύπνησα κι ελευθέρωσα τα φυλακισμένα 
από το λαστιχακι μαλλιά μου 
δεμένα σφιχτά στον δεμένο μου ύπνο 
και σφιχτά αναπνέοντας ξελύθηκα

οι μέρες,  μας βρίσκουν να τις ψάχνουμε
οι περισσότεροι από εμάς
τις ξενυχτούσαμε για να τις κρατάμε λίγο παραπάνω
οι περισσότεροι τις απαρνήθηκαν τις νύχτες
τις προτιμούν με ήλιο
βιταμίνη ντε και καλά

όταν το βινύλιο γυρνά γύρω γύρω
πιστεύω πως η μουσική ακούγεται στα έπιπλα
και στα ρούχα μου, και στα μηχανήματα ακόμα
όλοι εμείς οι άψυχοι
αναλογιζόμαστε παρέα
την αναλογικότητα που μας αναλογεί
Νοιώθω κομοδίνο κάθε που
το πικ απ μου κλαίει φλόυντ
και σαν να είδα εχθές
το μπουφάν μου να φιλάει τον ενισχυτή
που χούφτωνε το πολύμπριζο
που έλεγε αστειάκια στο χαλί.

έχω ανταλλάξει τις λέξεις μου με έλξεις
μέλκηθρο να κάνω βόλτες στη βροχή
καλώς τον χειμώνα,
οι ανάσες μου καυτές θα καπνίσουν την ομίχλη

μα πρώτα
θα ξεπλύνω τα χέρια μου αργά
έτοιμη γιαακόμα μια φορά να με προδώσω.




















https://www.youtube.com/watch?v=rg2_vMPayTw









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου