Κυριακή 28 Απριλίου 2019

γέφυρες,ντετέκτιβ κι εγώ.

Επιλέγω να μην μιλάω επιλέγω
Αυτή η σιωπή να αρχίσει να λέει
τα δικά της.
Κάτω από μια γέφυρα 
εγώ κι

ένας μυστικός ντετέκτιβ
που με ψάχνει έντονα. 
Έχει φάει τον τόπο για μένα
μα δεν μιλάω τον αφήνω
να νομίζει πως δεν
υπήρξα ποτέ.
Κιομως 
είμαι κάτω από τη γέφυρα,
σχεδόν κοροϊδεύω
τον ίδιο μου τον εαυτό πως
δεν είμαι αυτή που νομίζω γιατί,
Δεν είμαι καμία.
Αυτός ο ντετέκτιβ ξέρει καλά
τη δουλειά του αυτό που κάνει
Το κάνει καλά .
Μα όμως είναι απλά ένας ντετέκτιβ 
κιεγω κρύβομαι τόσο
πετυχημένα,
εγώ που δεν είμαι εγώ 
κι αυτός ο ντετέκτιβ 
ενδεχομένως ένας παλιός μου εραστής 
είναι καλός στη δουλειά του 
μα όχι στον έρωτα,
Παρόλαυτα 
Η γέφυρα είναι η γέφυρα 
Εγώ είμαι από κάτω 
Κι αυτός είναι ένας ντετέκτιβ 
που δεν θα με βρει 
γιατί δεν με ήξερε πότε .
Και τώρα που βρέχει 
το νερό και η σιωπή μου 
σβήνουν τα ίχνη μας. 
Αυτή η γέφυρα 
γεφυρώνει και χωρίζει 
περισσότερα 
αποσα νομίζαμε  
μα σίγουρα λιγότερα 
αποσα θα ήθελα .
Μερικές φορές για λίγα λεπτά 
Θέλω να με πιάσει πολύ 
Να με πιάσει εντελώς
Μα η ελευθερία μου είναι 
Κάτι κερδισμένο ,

ο μόνος τρόπος είναι
να θελήσω να με βρει να 
του φωνάξω 
Συγνώμη κύριε ντετέκτιβ μου 
είμαι εδώ,
κάτω από τη γέφυρα
Θα ήταν εύκολο μετά
και αυτή η σχεδόν 
αστυνομική ιστορία 
αυτή η σχέση γέφυρα
ανάμεσα σε εμένα και στον 
Ντετέκτιβ μου ,
Είναι ένα παιχνίδι όπως 
η βροχή με τη σιωπή μου 
όσο και να συνεχίζουν 
οι σταγόνες εγώ δεν παραπονιέμαι 
παρόλαυτα 
αυτός είναι ένας μονόλογος 
και τίποτα παραπάνω 
Μια γέφυρα που ενώνει
Εμένα με Εμένα 
και που από κάτω είμαι Εγώ 
με έναν ντετέκτιβ εντωμεταξυ
που με ψάχνει 
κάπως έντονα 
δηλαδή 
ένας Έρωτας ακόμα βροχερός 
γεμάτος Σιωπή
με κάμποσο πληγωμένο λυρισμό 
Και τίποτα άλλο.
Από μια γυναίκα που 
δεν ξέρει ποια είναι 
Ανάμεσα
σε τόσους ανθρώπους άτομα

δίπλα σε τόσο ψηλά κτίρια
αυτή η γέφυρα 
με βρίσκει σύμφωνη
σε αυτή την αναζήτηση 
γεμάτη ησυχία και
σε λέξεις που δε
σταμάνε ποτέ
πάνω σε γέφυρες κάθε 
στιγμή έτοιμες
να πηδήξουν 
ικετεύοντας κάποιον ντετέκτιβ

Ενδεχομένως Εραστή 
να θέλει να τις σώσει.






μουσική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου