Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022

ρεζερβέ.

εγώ και η αγάπη μου 

πρώτο τραπέζι πίστα στη καταστροφή του κόσμου Το Σόου 

ξεκινάει κάτι Απίθανο κάτι Αξεπέραστο

ολίγον άξεστο όμως 

ένας πόλεμος ένα βραχυκύκλωμα 

στον χάρτη μια πινέζα 

με μεγαλύτερο κεφάλι από έναν καθημερινό άνθρωπο 

ένα αστείο αξεπέραστο 

μια αστεία μέρα μια στείρα μαία 

το φαγητό πάνω στο τραπέζι με κάρυ μάντρας

και η γειτόνισσα να λέει μακάρι άντρας

χα/χα/χα χειροκρότημα

ένα λογοπαίγνιο στην άκρη της επίπεδης Γης 

ένας επίπεδος χαρακτήρας 

της γήινης υποδοχής λέει καλωσήρθατε

εμείς τα ρομπότ κουνάμε τα χέρια μας

πάνω κάτω ουπς και καποιος πνίγηκε 

τα χέρια του 

τα χέρια του 

δεν παν κάτω παν 

λίγο πιο έξω από την Σάμο

εξεβράστηκε στην άμμο 

Χαράρι χόμο Ντέους

χαρακίρι στους Νέους 

χα/αχ/χα χειροκρότημα

παύση


σε πλατείες στον Καναδά πορείες

μυτερά αρπακτικά 

πως πετάνε απο ψηλά κοιτάξτε 

ντρόουνς ντριν ντριν ντρόουνς

το κινητό της διπλανής παρακαλώ κλείστε το

παρακαλώ Το Σόου κυρία μου και ξαφνικά 


αναστάτωση μα που να πήγε το λευκό πουλί

αυτό που έψαχνε στεριά 

μια ουλή 

στο δεξί του φτερό ω πονάει κι αυτό

καυτά εγγλέζικα κορεάτικα ρωσικά τανκς

άνξιους πίπολ

υπότιτλοι πίσω κείμενο δεύτερη ανάγνωση 

ορχήστρα νευρικό ιντερμέδιο και 

παύση 


σκουριασμένα βουνά των κόκκινων χωρών 

έρχονται με επιθετικούς χορούς

σπαγκάτο χαράδρες 

δάκρυα Κυλάδες 

εις άτοπον απαγωγή

χα/αχ/αχ χειροκρότημα

μια χορογραφία στο διάστημα 

γυρίσαν οι αστροναύτες με διάστρεμμα

καρφώσαν τη καταγωγή τους

πάλι πίσω 

σε αυτόν τον πλανήτη γεμάτον 

σάπιους σάπιενς

ένα λουλούδι δε φέρνει την άνοιξη 

την φέρνει όμως μια αμυγδαλιά 

τα μάτια σου ταμύγδαλα

αυτά φέρνουν την άνοιξη κάθε 

φορά 

που 

με 

κοιτάς 

παύση 


γαρύφαλλα τουλίπες οι πάγοι 

στην ανταρκτική λιώνουν 

πιο γρήγορα από τον πάγο στο ποτό μου

άστοκει ελαφρύκαντο

ελαφρίκαραν οι πάντες 

τίγρες ελάφιες τρυποκαρ οι ίδιοι 

και οι ίδιοι και οι ίδιοι στην τιβί στην ακτή

γραφικοί α να εκεί 

έλιωσε κάποιος οπαδός 

ασφαλώς και ούτως ώστε θα το τακτοποιήσουμε με εξώσεις 

μεξοντώσεις με συγκαλυπτικές

μη συννενετικές σεξώσεις 

μια κοκακόλα στο παιδί παρακαλώ

στο διπλανό τραπέζι κερνάω εγώ 

πληρώνω 

παραδωστόσο πινακίδες αγαπητοί επιβάτες 

του πλανήτη

παύση 


σε λίγα λεπτά 

φτάνουμε στο λιμάνι 

της αποδόμησης εγώ και το μωρό μου

βάλε ακόμα ένα αυτό κάντο δυνατό 

σαν καλάσνικοφ σαν κανόνι 

που διαπέρασε όλη την υφήλιο κάντο

μπαζούκα κάντο 

κάντο για εμένα 

σαν να είναι σκασμένο

Γκαζάκι Καντοχύμα 

λέγαμε 

εγώ και η αγάπη μου 

παύση 


φεγγάρια φράουλες γαρύφαλλα 

πρώτο τραπέζι πίστα στη καταστροφή του κόσμου 

τραπέζι εντελώς ρεζερβέ 

συγνώμη κύριε κάντε λίγο πιο δεξιά 

το άδειο κεφάλι σας παρακαλώ 

να βλέπω καλύτερα υπέροχα 

Υπέροχα

αχ/αχ/αχ 

υπόκλιση κουρτίνες βελουτέ 

αποτσίγαρα σκούπισμα

αίματα σφουγγάρισμα

φθηνός εξαερισμός 

αργός συναγερμός

επικήδεια συγχαρητήρια

εγώ

και ο άνθρωπος μου

πρώτο

πίστα

ρεζερβέ 


παύση 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου