Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

ε(ρε)θιστικά τσιγάρα.
















δε θα πω ψέματα
κάνω πολλά πράγματα καλά
αλλά το καλύτερο είναι το πόσο
επιδέξια κλέβω αναπτήρες
και μάλιστα το κάνω τόσο καλά
που ούτε εγώ δεν με παίρνω χαμπάρι
γύρισα σπίτι
πρώτος αναπτήρας/μπλε
δεύτερος αναπτήρας/μωβ
τρίτος αναπτήρας/μαύρο
άναψα τσιγάρο με τον τέταρτο
αναπτήρα Μάρλμπορο
δεν είναι πως εγκρίνω Μάρλμπορο
δεν μαρεσει
άσε που θυμάμαι κάτι βρόμες
που κυκλοφορούσαν για κου-Κλουξ-Κλαν
και κρατάω τα Μάρλμπορο μακριά για καλό και για κακό.

άναψα τσιγάρο με αναπτήρα Μάρλμπορο
γιατί ήταν διαφορετικός απ' όλους τους υπόλοιπους
αλλά αυτά τα ρομαντικά με έχουν φάει
και μπλέκω άσχημα
αφού στο τέλος 
αυτός θα ανάψει απλά ένα τσιγάρο
κι εγώ θα καπνίσω ένα τσιγάρο απλά.



                      -




ξύπνησα κι είχα στο στόμα
μου ένα τσιγάρο ζεζαλιζέ
που με κάπνιζε αργά και κάπου κάπου εβηχε

που με κάπνιζε αργά και βασανιστικά
και κάπου κάπου εύηχα
βογγητά με κοίμισαν ξανά

και ξαναξύπνησα ιδρωμένη
μενα σώμα κολλημένο 
διπλοπάνω μου. δεξι χέρι
στη καρδστο στήθος μου
κι εναριστερο
στη μέση μου χαμηλά.
κι ένοιωσα ζεζαλιζε τσιγάρο κι εγώ
που με καπνίζουνε και ξανακοιμήθηκα.
ωραίος ύπνος

τι να τον κάνεις αυτόν τον κανονικό κόσμο
αν όταν κοιμάσαι

είσαι πιο ζωντανός;



                        -



μαρέσει να χρησιμοποιώ τα τσιγάρα
σαν μονάδα μέτρησης τους χρόνου δηλαδή
θα κάνω πρώτα ένα τσιγάρο
και μετά θα πάω για μπάνιο
θα κάνω πρώτα ένα τσιγάρο
και μετά θα ντυθώ
θα κάνω πρώτα ένα τσιγάρο
και ύστερα θα πέσω για ύπνο
μόνο πριν σε πάρω τηλέφωνο
είναι που χρειάζομαι δυο τρία





                       -




κομμένα τα βιομηχανικά τσιγάρα
ένα ακόμα μεγάλο τίμημα της ανεργίας
και τώρα πάλι
καπνό χαρτιά και φίλτρα
είχα ξεχάσει πάντως
την ωραία αυτή στιγμή που
το τσιγάρο είναι σχεδόν έτοιμο
και το μόνο που χρειάζεται
είναι να το γλείψεις.




                   -




πρώτη τζούρα
δεύτερη τζούρα
τρίτη τζούρα
.
.
.
κάμποσες τζούρες μετά.
τασάκι.
.
.
.
πρώτη τζούρα
δεύτερ...
.
.
.
το κάπνισμα μερικές φορές θυμίζει φιλιά.
πολλά μικρά ίσον με ένα
και ποτέ ένα
δεν είναι αρκετό.








                    -
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου