Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

α λήθειες ή λίθιες.



επειδή όλοι υποτιμάμε των αριθμό των ηλιθίων ανάμεσά μας 
και κάθε τόσο μας αιφνιδιάζουν πρόσωπα "υπεράνω υποψίας" 
μάλλον πρέπει να ξανασυστηθούμε.






ξύπνησα σε μια ξένη πόλη
με κάμποσο ξένο κόσμο
και είναι από τις λίγες φορές
που μου φάνηκα γνώριμη.






προσπαθώ να σε πείσω πως σαρνιέμαι ώρες ώρες
μα έλα που σε συμπάθησε ο σκύλος μου
και άθελα του με προδίδει.






Έχω μια λάμπα στο σαλόνι
και κάθε που τη σβήνω ανάβει πάλι μόνη της
κι αφού τελειώσει
ξανασβήνει.






με τόσα λογοπαίγνια δε μπορώ πια
να γράψω τίποτα.
τι ποτά;






όταν γράφω μη μιλάς γιατί
είτε δε γράφω είτε γράφω
πάλι με εσένα ασχολούμαι.






το κινητό μου έχει γένος αρσενικό 
οποτε θέλει χαλάει και φτιάχνει μόνο του
όποτε θέλει χαλιέται και φτιάχνεται μόνο του.






το ότι επικροτώ την ειλικρίνεια
δεν σημαίνει ότι την επικροτώ κιόλας.





Προσπαθώ να μη σκέφτομαι εκ μέρους κανενός
είμαστε πολλοί έτσι κι αλλιώς μέσα στο κεφάλι μου.






το πράμα πάει τόσο καλά
που σίγουρα κάτι πάει λάθος







το μόνο που ζηλεύω στους άντρες
είναι που μπορούν να κατουρήσουν όρθιοι
α
και οτι μπορούν να κατουρήσουν όρθιοι.






ο ψυχολόγος μου, μου είπε
πως ο ψυχολόγος του, του είπε
πως του κάνω κακό.








η γη σηκώνει τα βάρη
και μας αφήνει ελεύθερους
και μόνους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου