Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

μπιτ λ(ε)ς.



εφτά δις άνθρωποι πάνω στη γη
όλοι τρώνε και κοιμούνται
οι καρδιές ρολόγια
σε αντίστροφο χρόνο
ζωντανοί σήμερα νεκροί κάποτε
ή μήπως
ζωντανοί κάποτε νεκροί τώρα;
η ευρώπη συνεχίζει να ξερνάει
κλειδιά κινητό και κέρματα
αίματα
σήμερα ξύπνησα μικρή
πολύ μικρή ίσα που με βλέπεις
αν σηκωθώ στις μύτες
ίσως να μπορέσω να πλύνω τα χέρια στον νιπτήρα
πλένω,πλένω
με μανία τα χέρια μου
μαυτά δε καθαρίζουν
νοιώθω τα χέρια μου ένοχα
για όλους τους νεκρούς του κόσμου
μα δεν τους σκότωσα εγώ γαμώτο
και το κεφάλι
μου μουδιασμένο
αδειασμένο
καταφέραμε να παγιώσουμε/παγώσουμε/γειώσουμε
την φαντασία μου.
σήμερα δεν έχω ωραία λόγια
σήμερα ξύπνησα μικρή
πολύ μικρή ίσα που με βλέπεις
αν σηκώσω τα χέρια μου ψηλά
ίσως και να με δει ο μπάρμαν
στο τέλος της μέρας η σκιά μου
θα μοιάζει πιο πραγματική
και από μένα την ίδια.
σήμερα ξύπνησα μικρή
πολύ μικρή ίσα που με νιώθεις
θα φταίει
που χθες με πήρε ο ύπνος
μέσα στο πλυντήριο

και πάλι δεν καθάρισα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου