Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

άχτιτλο.




πήγα ξυπόλυτη στη κουζίνα
για έναν λόγο που ξέχασα με το που έφτασα εκεί,
κοίταγα ντουλάπια μπας και μου δώσουν απάντηση.

(έτσι νομίζω κάνω γενικά,
κοιτώ και βλέπω ανθρώπους ντουλάπια
να θυμηθώ τον λόγο που μιλήσαμε.

πέντε λεπτά μετά,
το μυαλό μου είναι αλλού,
σε στάση οριζόντια.)

άρχισα να ανοίγω ντουλάπια μπας και 
θυμηθώ τι ήθελα και ήρθα στη κουζίνα
οι ελπίδες μου πια 
σε προϊόντα σουπερ μαρκετ.

(δέκα λεπτά μετά
το μυαλό μου επανέρχεται σε συζητήσεις χώρου,
εγώ όμως δεν ήρθα
και φτιάχνω το βρακί μου γιατί κάτι με γαργαλάει.)

σκέφτομαι
τι ήρθα ρε γαμώτο να κάνω στη κουζίνα;
δεν είχα ποτέ τη καλύτερη μνήμη
ψιλοευτυχως.

πήγα ξυπόλυτη στο μπάνιο
και κοίταξα τον εαυτό μου στο καθρέφτη 
δε με κατάλαβα κατευθείαν 
στην αρχή με μπέρδεψα με τη κόρη του περιπτερά
αλλά τελικά
ήμουν απλά εγώ.

μετά από αυτό
πήγα στη κουζίνα ξυπόλυτη 

να πάρω μια μπύρα.






2 σχόλια: