Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

μετά τη βάση, μετάβαση.

η μετάβαση ,
από το φλέμα στη μύξα, είναι δύσκολη υπόθεση .
συνήθως βοηθάνε τα σιρόπια σε όλη αυτή τη διαδικασία.

αυτά που σου λέω τώρα, από κάπου βγαίνουν
και επειδή είμαι άρρωστη
αρα και αυτά, είναι άρρωστα,
αλλά θέλω να πιστεύω πως αυτά που έχω μέσα μου, είναι υγιεί.
ο κόσμος όμως, είναι όντως άρρωστος,
αφού χαλάει τα χρήματα του σε φαρμακεία.
τα φαρμακεία έχουν ένα κοινό αποδεκτό λογότυπο ,
έναν σταυρό
ο οποίος είναι ξεκάθαρα, χριστιανικό σύμβολο.
αυτό κι αν είναι άρρωστο.
δηλαδή,
ο χριστός γιατρεύει και ο βούδας όχι;
εντάξει ο βούδας με τόσο λίπος από κάτι θα πάσχει σίγουρα,
δεν ήταν καλό παράδειγμα

ο βήχας δε κρύβεται ,είναι σα τη γκαβλα
και η γκαβλα σαν αποτέλεσμα έχει κάτι που φτύνει.
γενικά, να επιτρέπετε σε όλα τα υγρά που έχετε μέσα σας
να βγαίνουν προς τα έξω,
είναι απόλυτα υγιές.

έχω ώρες τώρα,
που παλεύω με τον βήχα μου, που παλεύει με τα τσιγάρα που έκανα σήμερα,
η μετάβαση .

το να ξεφύγεις από οτιδήποτε άρρωστο,
(μμμ  μη το πάω στα τετριμμένα)
έχει να κάνει με τη συλλογιστική που αναδιπλώνεις,
πάνω σε τετριμμένα ζητήματα.
όσο δέχεσαι μια συγκεκριμένη πραγματικότητα και ζεις μέσα σε αυτή,
αυτή άθελα σου, μετατρέπεται (από σένα και μόνο)
σε μια φυσική κατάσταση,
η οποία όμως, είναι φυσιολογική μόνο για σένα.
οι μύξες είναι άλλο θέμα, θα μου πεις
κι όμως (θα σου πω εγώ).
η αρρώστια, είναι μια υγιής κατάσταση
μιας και η προβληματικότητα στο εσωτερικό,
έχει μια κάποια εκδήλωση ,
πες το μύξα, πες το βήχα.
η ίδια η εκδήλωση της αρρώστιας,
η εξωτερίκευση του προβλήματος του μέσα,
είναι μια λογική αντίδραση σε ένα προβλημα.
άρα αφού η αντίδραση του οργανισμό στην αρρώστια μέσω του βήχα
έχει υγιή έκφανση,
μπορούμε να πούμε πως
υπάρχει ελπίδα στη μετάβαση.

δεν ξέρω αν τα λόγια μου έχουν συνοχή
αλλά εγώ σίγουρα πάσχω από συνάχι.

αν συνεχίσετε να διαβάζετε λίγο ακόμα ,
δεν μπορώ να σας εγγυηθώ
ότι δε θα κολλήσετε και σεις.

περαστικά σας, αν την πατήσατε ήδη
και μη ξεχνάτε,
υπάρχει ελπίδα στη μετάβαση.















ΜΙΛΗσεμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου