Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Μέτρα.

Μετράω τους καφέδες που ήπια σήμερα.
Μετράω το πόσο σε σκέφτηκα απο την στιγμή που ξύπνησα και 
μετράω σε πόσους ύπνους μου ήσουν μέσα.
Μετράω τις μέρες μέχρι να δώ τον ήλιο.
Μετράω τις θλιμμένες μου γκριμάτσες και 
μετράω την απόσταση που διανύω συνολικά μέσα στο σπίτι μου.
Μετράω τα ποτά που ήπια χθές και 
μετράω το πόσες φορές σε άκουσα να λες το όνομά μου.
Μετράω πόσα πράγματα θέλω να κάνω και πόσα πράγματα θέλω να κάνουμε.
Μετράω τα αποτσίγαρα στις παραλίες που θέλω να σε πάω και 
μετράω τους κόκκους άμμου που θα κολλήσουν πάνω μας,εκεί.
Μετράω τις λέξεις.
Μετράω τις μπάρμπι που έχω αποκεφαλίσει και 
μετράω το πόσες φορές δεν έκανα αυτά που σου υποσχέθηκα.
Μετράω τα χρώματα που έχω βάψει τα μαλλιά μου και 
μετράω την απόστασή μου απο το πιο βαθύ σημείο του μυαλού σου.
Μετράω τα συγνώμη και τα ευχαριστώ και 
μετράω τις ενέσεις τεστοστερόνης που χτυπιούνται στα παρκάκια.
Μετράω τα χαμόγελα που έχω αγοράσει και αυτά που μου δόθηκαν τζάμπα.
Μετράω τις σιωπές που επέλεξα και αυτές που μου επέβαλαν.

Όσα και να μετράω τα δάχτυλά μου θα είναι πάντα λιγότερα.


Γαμώτο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου