Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Τσιγάρο.

Ακροβατώ στα χείλη ενός μπουκαλιού και πέφτω μέσα.
Βουτάω μέσα στην μπύρα και κολυμπώ προς την επιφάνεια.
Ανασαίνω λαίμαργα μέσα σε ένα πηγάδι.
Σκαρφαλώνω στους τοίχους και βγαίνω από την κίτρινη λάμπα.
Κουτσομπολεύω με τα κουνούπια.
Ψάχνω στο εσωτερικό της τσάντας μου για να βρω κάτι που δεν υπάρχει.
Βρίσκω τον διακόπτη από το διπλανό δωμάτιο.
Τον καταπίνω με νερό και σταματάει ο πονοκέφαλος.
Η μαμά μου πάντα μου έδινε σιρόπι για τον βήχα.
Πόσο θέλω ένα τσιγάρο όμως τώρα.

Ζητάω ένα ποτό από το μπαρ που δουλεύω εγώ.
Μπαίνω από μέσα και το βάζω.
Ευχαριστώ/παρακαλώ.
Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ένας τελειωμένος.
Μου δίνει τα λεφτά για το πρώτο του ποτό απόψε.
Του δίνω ρέστα 19 φιλιά και 23 χαμόγελα.
Μετά…

Ρίχνω στο μπουκάλι μια γόπα και πέφτει μέσα.
Βουτιέται και βγαίνει στην επιφάνεια.
Πίνω κι άλλο λαίμαργα και νοιώθω το μαγαζί πηγάδι.
Πόσο θα ήθελα να είμαι η κατσαρίδα που σκαρφαλώνει στον τοίχο 
δίπλα από την κίτρινη λάμπα.
Δυστυχώς καταλήγω να κουτσομπολεύω με ανθρώπους ενοχλητικούς
σαν κουνούπια.
Από αμηχανία ψάχνω την τσάντα μου και κάποιος με ρωτάει για τα φώτα της τουαλέτας.
Του δείχνω τον διακόπτη.
Κατεβάζω ντεπόν μπας και μου φύγει ο πονοκέφαλος.
Η μάνα μου συνέχεια φωνάζει επειδή βήχω πολύ.


Πόσο θέλω ένα τσιγάρο όμως τώρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου